Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 8.2014 |
Članak: |
Računovodstvo internetske trgovine |
Stranica: |
21. |
Autor/i: |
Autor: Zrinko TRCOVIĆ , dipl. oec. i ovl. rač. |
Sažetak: |
Internetska trgovina ili eng. web shop je sve prihvatljiviji oblik trgovine, osobito zbog znatno manjih fiksnih troškova (infrastruktura, zaposleni) u odnosu na „klasičan“ način trgovine. Kupci stječu povjerenje u plaćanje putem interneta koje se, u pravilu, obavlja kreditnim karticama, pa i to dovodi do sve većeg broja takvih prodaja. U trgovačkoj djelatnost postoje određene posebnosti, a o računovodstvenom praćenju i posebnostima internetske trgovine pojašnjavamo u nastavku. 1. Uvodne napomene 2. Trgovina na veliko 3. Trgovina na malo 4. Posebnosti u trgovini 5. Posebnosti s motrišta PDV-a 6. Posebnosti s motrišta fiskalizacije 7. Izdvojene odredbe Zakona o zaštiti potrošača u primjeni od 13. lipnja 2014. 8. Zaključak |
Hashtags: |
#Računovodstvo, #RačunovodstvoTrgovine |