Računovodstvo internetske trgovine

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 8.2014
Članak:
Računovodstvo internetske trgovine
Stranica:
21.
Autor/i:
Autor: Zrinko TRCOVIĆ , dipl. oec. i ovl. rač.
Sažetak:
Internetska trgovina ili eng. web shop je sve prihvatljiviji oblik trgovine, osobito zbog znatno manjih fiksnih troškova (infrastruktura, zaposleni) u odnosu na „klasičan“ način trgovine. Kupci stječu povjerenje u plaćanje putem interneta koje se, u pravilu, obavlja kreditnim karticama, pa i to dovodi do sve većeg broja takvih prodaja.
U trgovačkoj djelatnost postoje određene posebnosti, a o računovodstvenom praćenju i posebnostima internetske trgovine pojašnjavamo u nastavku.
1. Uvodne napomene
2. Trgovina na veliko
3. Trgovina na malo
4. Posebnosti u trgovini
5. Posebnosti s motrišta PDV-a
6. Posebnosti s motrišta fiskalizacije
7. Izdvojene odredbe Zakona o zaštiti potrošača u primjeni od 13. lipnja 2014.
8. Zaključak
Hashtags:
#Računovodstvo, #RačunovodstvoTrgovine

Povezani sadržaj:
rrif - 11.2007, str. 49
Prodaja robe u komisiji