Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 7.2014 |
Članak: |
Označavanje neprehrambenih proizvoda |
Stranica: |
118. |
Autor/i: |
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur. |
Sažetak: |
Potpuno i točno označavanje neprehrambenih proizvoda namijenjenih stavljanju odnosno raspolaganju na tržištu u interesu je ne samo potrošača nego i proizvođača i trgovca. Naime, pravilno i istinito označavanje proizvoda daje potrošačima nužne informacije o proizvođaču i proizvodu koje su mu potrebne radi donošenja odluke o kupnji proizvoda, a proizvođačima i trgovcima koji dosljedno primjenjuju pravila o načinu označavanja proizvoda, jamči bolji plasman proizvoda na tržištu. O tome na koji način je potrebno označavati proizvod koji se nudi potrošačima na tržištu te o sadržaju podataka kojima se obvezatno, ali i dodatno mora označavati svaki neprehrambeni proizvod, pišemo u nastavku ovoga članka. 1. Uvod 2. Normativno uređenje označavanja proizvoda 3. Označavanje proizvoda u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača 4. Oznake i znakovi kojima se označava sukladnost proizvoda s propisanim zahtjevima te ambalažne oznake 5. Označavanje prema Zakonu o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjenjivanje sukladnosti 6. Označavanje obuće i tekstilnih proizvoda 7. Označavanje predmeta opće uporabe 8. Označavanje građevnih proizvoda 9. Zaključak |
Hashtags: |
#TržišteIPropisi |