Nagrađivanje vjernosti kupaca nagradnim bodovima

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 5.2014
Članak:
Nagrađivanje vjernosti kupaca nagradnim bodovima
Stranica:
30.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Šime Guzić , ovl. rač.
Sažetak:
U ovom se članku razmatra računovodstveni problem knjiženja u poslovnim knjigama i iskazivanja u financijskim izvješćima kada prodavatelji na ime odanosti kupcima dodjeljuju nagradne kredite ili bodove. U svezi s tim Odbor za tumačenja MSFI-ja, razmatrajući problem “lojalnosti kupaca” usvaja Tumačenje 13 - Program nagrađivanja vjernosti kupaca kojim se nastoji riješiti problem davanja nagradnih kredita ili bodova kupcima koje oni mogu iskoristiti za besplatnu kupnju ili za odobreno sniženje. Tumačenjem se kao računovodstvenim odgovorom na takve marketinške i komercijalne politike mogu koristiti i velika, srednja i mala trgovačka društva kada imaju jednaki problem, tj. davanje nagradnih kredita ili bodova kupcima.
  1. Uvod
  2. Računovodstveno motrište vjernosti kupaca
  3. Za svotu iskorištenih bodova treba razgraničiti prihode
  4. Nagradni krediti kada ih isporučuju drugi poduzetnici
  5. Zaključak
Hashtags:
#Računovodstvo

Povezani sadržaj:
rrif - 11.2009, str. 59
Računovodstva u ustanovama