Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 11.2013 |
Članak: |
Troškovi promidžbe i reprezentacije u skladu s novim Zakonom o PDV-u |
Stranica: |
17. |
Autor/i: |
Autor: Dr. sc. Šime Guzić , ovl. rač. |
Sažetak: |
Troškovi promidžbe koju čine poduzetnici u svrhu upoznavanja potrošača i kupaca s proizvodima i uslugama priznani su troškovi u smislu osnovice poreza na dobitak. Jednako su tako i usluge promidžbe tvrtke ili njenih proizvoda priznani troškovi, a porezni se obveznik može koristiti pravom odbitka pretporeza bez obveze ponovnog zaračunavanja PDV-a. Reprezentacija kao poslovni trošak ugošćavanja poslovnih partnera s motrišta poreza na dobitak priznaje se samo djelomično. Ovdje se razmatraju razni oblici troškova promidžbe i reprezentacije te način njihova poreznog i računovodstvenog razgraničenja. U ovom članku razmatraju se poslovni događaji nastali nakon 1. srpnja 2013., a događaji nastali do 30. lipnja 2013. provode se prema tekstu koji smo objavili u RRiF-u br.11/12. 1. Zakonsko uređenje troškova promidžbe, reprezentacije i darova 2. Troškovi promidžbe 3. Troškovi ugošćenja i slični troškovi reprezentacije 4. Troškovi darovanja za općekorisne djelatnosti 5. Promidžbeni materijal pri uvozu i stjecanju 6. Zaključak |
Hashtags: |
#PDV, #Porezi, #Računovodstvo |