Troškovi promidžbe i reprezentacije u skladu s novim Zakonom o PDV-u

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 11.2013
Članak:
Troškovi promidžbe i reprezentacije u skladu s novim Zakonom o PDV-u
Stranica:
17.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Šime Guzić , ovl. rač.
Sažetak:
  Troškovi promidžbe koju čine poduzetnici u svrhu upoznavanja potrošača i kupaca s proizvodima i uslugama priznani su troškovi u smislu osnovice poreza na dobitak. Jednako su tako i usluge promidžbe tvrtke ili njenih proizvoda priznani troškovi, a porezni se obveznik može koristiti pravom odbitka pretporeza bez obveze ponovnog zaračunavanja PDV-a. Reprezentacija kao poslovni trošak ugošćavanja poslovnih partnera s motrišta poreza na dobitak priznaje se samo djelomično. Ovdje se razmatraju razni oblici troškova promidžbe i reprezentacije te način njihova poreznog i računovodstvenog razgraničenja.
  U ovom članku razmatraju se poslovni događaji nastali nakon 1. srpnja 2013., a događaji nastali do 30. lipnja 2013. provode se prema tekstu koji smo objavili u RRiF-u br.11/12.
  1. Zakonsko uređenje troškova promidžbe, reprezentacije i darova
  2. Troškovi promidžbe
  3. Troškovi ugošćenja i slični troškovi reprezentacije
  4. Troškovi darovanja za općekorisne djelatnosti
  5. Promidžbeni materijal pri uvozu i stjecanju
  6. Zaključak
Hashtags:
#PDV, #Porezi, #Računovodstvo