Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 5.2013 |
Članak: |
Informiranje potrošača o hrani prema novom Pravilniku |
Stranica: |
138. |
Autor/i: |
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur. |
Sažetak: |
Označavanje, reklamiranje i prezentiranje hrane najvažniji su oblici komunikacije subjekata u poslovanju s hranom. Sukladno načelu zaštite ekonomskih interesa potrošača, potrošači moraju biti potpuno informirani o hrani koja je stavljena na tržište, odnosno koja im se nudi, kako bi im se omogućio izbor hrane koju će kupiti i konzumirati. U ovom članku pišemo o bitnim podatcima o kojima subjekti u poslovanju s hranom moraju informirati potrošače, a koji su propisani Pravilnikom o informiranju potrošača o hrani koji se primjenjuje od 29. siječnja 2013. 1. Uvodne odredbe 2. Što se uređuje pravilnikom i na koga se primjenjuje 3. Odgovornost za informiranje potrošača o hrani 4. Opća načela i zahtjevi informiranja o hrani 5. Obvezne informacije o pretpakiranoj hrani 6. Obvezne informacije o nepretpakiranoj hrani 7. Pravila dostupnosti i prezentiranja informacija o hrani 8. Dobrovoljne informacije o hrani 9. Detaljne odredbe o obveznim podatcima 10. Zaključak |
Hashtags: |
#TržišteIPropisi |