Čuvanje poslovne dokumentacije

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 4.2013
Članak:
Čuvanje poslovne dokumentacije
Stranica:
29.
Autor/i:
Autor: Zrinko TRCOVIĆ , dipl. oec. i ovl. rač.
Sažetak:

Nakon predaje poreznih prijava i sastavljanja financijskih izvještaja, poduzetnici trebaju prikupiti sve isprave i evidencije koje su se sastavile prethodne godine radi čuvanja koje je obvezno u skladu sa zakonskim propisima. U nastavku članka pročitajte što učiniti s prikupljenom dokumentacijom, koliko dugo i u kojem obliku je treba čuvati te što s njom učiniti po isteku zakonom propisanog roka čuvanja.

1. Uvod
2. Poslovna dokumentacija i način čuvanja
3. Rokovi čuvanja poslovne dokumentacije
4. Zaključak

Hashtags:
#Računovodstvo

Povezani sadržaj:
rrif - 11.2009, str. 59
Računovodstva u ustanovama