RRIF-OV NEWSLETTER
Prijava

Sažetak:

Troškovi promidžbe koju čine poduzetnici sa svrhom upoznavanja potrošača i kupaca s proizvodima i uslugama, priznati su troškovi u smislu osnovice poreza na dobitak. Troškove promocije proizvoda treba razlikovati od troškova reprezentacije. Reprezentacija kao poslovni trošak koji se s motrišta poreza na dobitak priznaje samo djelomično, obično je povezana s ugošćavanjem poslovnih partnera. U ovom članku autor piše o raznim oblicima troškova promidžbe i reprezentacije te načinu njihova razgraničenja u poreznom i računovodstvenom smislu.

1. Porezni status troškova promidžbe, reprezentacije i darivanja
2. Troškovi darovanja za opće korisne djelatnosti
3. Troškovi promidžbe
4. Troškovi ugošćenja i sl. troškovi reprezentacije
5. Zaključak  

Da biste vidjeli cijeli članak morate se pretplatiti na rrif!

Pretplatnik
Zakon o trgovačkim društvima  (1)