Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 11.2012 |
Članak: |
Troškovi promidžbe i reprezentacije |
Stranica: |
39. |
Autor/i: |
Autor: Dr. sc. Šime Guzić , ovl. rač. |
Sažetak: |
Troškovi promidžbe koju čine poduzetnici sa svrhom upoznavanja potrošača i kupaca s proizvodima i uslugama, priznati su troškovi u smislu osnovice poreza na dobitak. Troškove promocije proizvoda treba razlikovati od troškova reprezentacije. Reprezentacija kao poslovni trošak koji se s motrišta poreza na dobitak priznaje samo djelomično, obično je povezana s ugošćavanjem poslovnih partnera. U ovom članku autor piše o raznim oblicima troškova promidžbe i reprezentacije te načinu njihova razgraničenja u poreznom i računovodstvenom smislu. 1. Porezni status troškova promidžbe, reprezentacije i darivanja |
Hashtags: |
#Računovodstvo |