Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 10.2012 |
Članak: |
Nedopušteno oglašavanje proizvoda i usluga |
Stranica: |
141. |
Autor/i: |
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur. |
Sažetak: |
Oglašavanje, kao jedan od oblika tržišnih komunikacija, značajna je aktivnost trgovaca usmjerena na ostvarivanje povoljnog učinka na gospodarsku dobrobit kako potrošača tako i samih trgovaca, stoga bitno utječe ili može utjecati na nesmetano funkcioniranje tržišta. Ako je oglašavanje zavaravajuće ili usporedno oglašavanje koje nije dopušteno, tržišno natjecanje može biti narušeno. Naime, trgovci koji koriste zavaravajuće i/ili nedopušteno usporedno oglašavanje svojih proizvoda i usluga, prema potrošačima nastupaju nepošteno, a prema drugim trgovcima nelojalno konkuriraju. U nastavku članka pišemo o temeljnim odrednicama Zakona o nedopuštenom oglašavanju, posebice o tome kad se oglašavanje smatra zavaravajućim, pod kojim pretpostavkama se dopušta usporedno oglašavanje te koji su načini zaštite od nedopuštenog oglašavanja. 1. Uvod |
Hashtags: |
#TržišteIPropisi |