Nepoštena poslovna praksa trgovca prema potrošaču

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 7.2012
Članak:
Nepoštena poslovna praksa trgovca prema potrošaču
Stranica:
181.
Autor/i:
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur.
Sažetak:

U obavljanju registrirane djelatnosti, trgovci na tržištu moraju nastupati slobodno i pod jednakim uvjetima, na način da se ne sprječava, ne ograničava i ne narušava tržišno natjecanje, a prema kupcima odnosno korisnicima svojih usluga (potrošačima) moraju se odnositi profesionalno, primjenjujući utvrđena pravila postupanja i dobru poslovnu praksu. Nepoštena je poslovna praksa, koja podrazumijeva zavaravajuće radnje i propuštanja te agresivnu poslovnu praksu zabranjena. U članku se obrazlaže kada se poslovna praksa trgovca smatra nepoštenom i na koje se načine potrošači mogu zaštiti od nepoštene poslovne prakse.

1. Umjesto uvoda
2. Pojam i podjela nepoštene poslovne prakse
3. Zavaravajuća poslovna praksa
4. Agresivna poslovna praksa
5. Način zaštite potrošača od nepoštene poslovne prakse
6. Zaključak

Hashtags:
#TržišteIPropisi