Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 7.2012 |
Članak: |
Nepoštena poslovna praksa trgovca prema potrošaču |
Stranica: |
181. |
Autor/i: |
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur. |
Sažetak: |
U obavljanju registrirane djelatnosti, trgovci na tržištu moraju nastupati slobodno i pod jednakim uvjetima, na način da se ne sprječava, ne ograničava i ne narušava tržišno natjecanje, a prema kupcima odnosno korisnicima svojih usluga (potrošačima) moraju se odnositi profesionalno, primjenjujući utvrđena pravila postupanja i dobru poslovnu praksu. Nepoštena je poslovna praksa, koja podrazumijeva zavaravajuće radnje i propuštanja te agresivnu poslovnu praksu zabranjena. U članku se obrazlaže kada se poslovna praksa trgovca smatra nepoštenom i na koje se načine potrošači mogu zaštiti od nepoštene poslovne prakse. 1. Umjesto uvoda |
Hashtags: |
#TržišteIPropisi |