Uvjeti prodaje i način označavanja blagdanskih proizvoda

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2011
Članak:
Uvjeti prodaje i način označavanja blagdanskih proizvoda
Stranica:
178.
Autor/i:
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur.
Sažetak:

U trgovini se tijekom prosinca svake godine ostvaruje iznadprosječni promet, što se s opravdanjem očekuje i ove godine. Razlog tome su božićni i novogodišnji blagdani tijekom kojih potrošači, već tradicionalno, kupuju pojedine proizvode u većoj količini nego uobičajeno. To se naročito odnosi na proizvode namijenjene darivanju, ali i na pojedinu hranu koja se prema ustaljenom običaju priprema i konzumira u vrijeme ovih blagdana. Neki se proizvodi stavljaju na tržište i kupuju samo za vrijeme ovih blagdana: božićna drvca, božićni ukrasi, dekorativni proizvodi i pirotehnička sredstva. U svrhu pospješivanja prodaje, trgovci tijekom cijelog mjeseca prosinca provode promotivno-prodajne akcije s ciljem poticanja potrošača na povećanu kupnju (oglašavaju i provode rasprodaje, akcijske prodaje i sezonska sniženja, odobravaju blagdanske popuste, priređuju nagradne igre i dr.). U nastavku ovog članka, upućujemo na osnovne i bitne uvjete obavljanja trgovine na malo te način označavanja onih proizvoda za koje smatramo da ih tijekom nadolazećih blagdana potrošači najviše i najčešće kupuju.

1. Umjesto uvoda
2. Općenito o označavanju blagdanskih proizvoda
3. Uvjeti prodaje i način označavanja božićnih drvaca
4. Uvjeti prodaje i način označavanja pirotehničkih sredstava
5. Način označavanja pojedinih blagdanskih proizvoda
6. Prodaja i označavanje pojedine blagdanske hrane
7. Zaključak

Hashtags:
#TržišteIPropisi