Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 11.2011 |
Članak: |
Reklama i reprezentacija |
Stranica: |
38. |
Autor/i: |
Autor: Mr. sc. Šime GUZIĆ, dipl. oec. i ovl. rač. |
Sažetak: |
Promidžba tvrtke ili proizvoda odnosno usluge trošak je tekućeg razdoblja i porezno priznan izdatak. Troškove promidžbe, međutim, u pojedinim je slučajevima teško razlikovati od reprezentacije odnosno darovanja. Reprezentacija je poslovni trošak koji se s motrišta poreza priznaje samo djelomično. U ovom članku autor piše o raznim oblicima troškova promidžbe i reprezentacije te pojašnjava njihovo mjesto u poslovnim knjigama i financijskim izvješćima društava. 1. Troškovi promidžbe, reprezentacije i darovanja u poreznom sustavu |
Hashtags: |
#Dobitak, #ObrazacPD, #PDV, #Porezi, #Porezi, #Računovodstvo |