Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 9.2011 |
Članak: |
Objavljivanje informacija o poslovnim segmentima prema MSFI 8 |
Stranica: |
45. |
Autor/i: |
Autor: Dr. sc. Dario Dunković |
Sažetak: |
Kod velikih poslovnih subjekata na domaćem tržištu prisutan je trend širenja poslovnih aktivnosti na više različitih djelatnosti, proizvodnih linija i ulaska na strana tržišta. Segmentacija u takvim okolnostima dobiva sve veće značenje kako za menadžment tako i za vanjske korisnike poslovnih informacija. I kod onih koji već imaju iskustva s upravljanjem po modelu poslovnih cjelina, snažno okrupnjavanje kapitala i nastajanje grupacija traže preispitivanje postojećeg stanja i oblika konsolidacije. U članku će se istaknuti okolnosti i modeli poslovne segmentacije te predstaviti načini izvještavanja o njima u bilješkama uz financijske izvještaje, kako bi se ispunili zahtjevi menadžmenta, vanjskog izvještavanja te računovodstvenih standarda. Objavljivanje informacija o segmentima utječe na tržište kapitala pa je stoga i logična intervencija u MSFI. 1. Uvod |
Hashtags: |
#Računovodstvo |