Sniženja, rasprodaje i akcijske prodaje u trgovini na malo

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 8.2011
Članak:
Sniženja, rasprodaje i akcijske prodaje u trgovini na malo
Stranica:
13.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Đurđica JURIĆ, dipl. oec. i ovl. rač.
Sažetak:

Posljednjih godina sniženja su u trgovinama prisutna tijekom cijele godine, a ne samo krajem sezona ili prigodno za blagdane. Smanjenjem kupovne moći stanovništva akcijske su prodaje postale zanimljive za kupce, ali i za prodavatelje u želji da spriječe pad prodaje ili održe postojeći promet. U ovom članku pišemo o sniženjima s ciljem da na jednom mjestu ovu problematiku obuhvatimo s poreznog i računovodstvenog motrišta ali jednako tako i s motrišta Zakona o trgovini odnosno Zakona o zaštiti potrošača.

1. Uvod
2. Računovodstveni i porezni postupak kod prodaje robe na sniženju i rasprodajama
3. Umjesto zaključka

Hashtags:
#Maloprodaja, #Računovodstvo, #RačunovodstvoTrgovine