Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 3.2011 |
Članak: |
Prezentiranje financijskih izvještaja |
Stranica: |
113. |
Autor/i: |
Autor: Prof. dr. sc. Josipa MRŠA |
Sažetak: |
Način na koji poduzeće prezentira informacije u financijskim izvještajima ima odlučujuće značenje jer su financijski izvještaji središte financijskog izvještavanja – osnovni način komuniciranja financijskim informacijama s osobama izvan poduzeća. Odbori su na osnovi istraživanja u okviru ovog projekta zaključili da postojeći zahtjevi prezentiranja financijskih izvještaja dopuštaju preveliki broj alternativnih prezentiranja te da su informacije financijskih izvještaja presažete i nedosljedno prezentirane, što stvara nemogućnost potpunog razumijevanja odnosa između financijskih izvještaja poduzeća i njegovog financijskog rezultata. Cilj je projekta financijskog izvještavanja postaviti opći standard koji će biti vodilja organizacije i prezentiranja informacija u financijskim izvještajima. Prijedlog izmjena trebao bi izravno utjecati na način kako menadžment poduzeća komunicira informacijama financijskih izvještaja s korisnicima financijskih izvještaja, prije svih s postojećim i potencijalnim investitorima, vjerovnicima i ostalim kreditorima. Cilj je odbora unaprijediti korisnost informacija objavljenih u financijskim izvještajima kojima će se pomoći korisnicima u donošenju odluka. 1. Uvod |
Hashtags: |
#Računovodstvo |