Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 12.2010 |
Članak: |
Kontroling prodaje i informacije za bolje planiranje (2. dio) |
Stranica: |
32. |
Autor/i: |
Autor: Mr. sc. Jasmina Očko |
Sažetak: |
Gotovo da nema priče iz kontrolinga o planiranju koja ne dotiče troškove i u kojoj troškovi nemaju glavnu ulogu. Troškovno je računovodstvo u svojem razvoju najdalje otišlo u području proizvodnje. No predmet kontrolinga su i neproizvodni troškovi tzv. troškovi razdoblja ili neuskladištivi troškovi, koje pak najjednostavnije možemo podijeliti na troškove prodaje i uprave ili administracije. U RRiF-u br. 11/10. na str. 52. pisali smo o metodama analize prodajnih rezultata, a u ovom je članku riječ o troškovima. 1. Razumijevanje poslovne poluge i upravljanje troškovima u prodaji |
Hashtags: |
#Management, #Računovodstvo |