Kontroling prodaje i informacije za bolje planiranje (2. dio)

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2010
Članak:
Kontroling prodaje i informacije za bolje planiranje (2. dio)
Stranica:
32.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Jasmina Očko
Sažetak:

Gotovo da nema priče iz kontrolinga o planiranju koja ne dotiče troškove i u kojoj troškovi nemaju glavnu ulogu. Troškovno je računovodstvo u svojem razvoju najdalje otišlo u području proizvodnje. No predmet kontrolinga su i neproizvodni troškovi tzv. troškovi razdoblja ili neuskladištivi troškovi, koje pak najjednostavnije možemo podijeliti na troškove prodaje i uprave ili administracije. U RRiF-u br. 11/10. na str. 52. pisali smo o metodama analize prodajnih rezultata, a u ovom je članku riječ o troškovima.

1. Razumijevanje poslovne poluge i upravljanje troškovima u prodaji
2. Prodajne i marketinške aktivnosti u službi povećanja dobitka
3. Kombiniranje fiksnih i varijabilnih troškova
4. Analiza točke pokrića
5. Zaključak

Hashtags:
#Management, #Računovodstvo