Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 11.2010 |
Članak: |
Kontroling prodaje i informacije za bolje planiranje (1. dio) |
Stranica: |
52. |
Autor/i: |
Autor: Mr. sc. Jasmina Očko |
Sažetak: |
Planiranje je redoviti proces koji ponavljamo svake godine. Velika je opasnost ako je on samo dosadna rutina koja se zadovoljava manje-više formalno. Planiranje treba shvatiti kao priliku za dobar kvalitativan pomak, inače smo osuđeni stalno raditi iste pogreške. U ovom su članku o kontrolingu prodaje prikazane vrlo jednostavne i praktične metode analize prodajnih rezultata koje mogu (trebaju) biti temelj za kvalitetnije planiranje prodajnih rezultata u sljedećem razdoblju. 1. ABC analiza prodaje – jednostavnim i korisnim paretovim pravilom 2. Primjeri paretove analize 3. Prosječan nakup – jedan od osnovnih kontrolerskih podataka 4. Razlika u cijeni (RUC) – bitna informacija ili stroga poslovna tajna 5. Životni vijek proizvoda 6. Zaključak |
Hashtags: |
#Management, #Računovodstvo |