Kontroling prodaje i informacije za bolje planiranje (1. dio)

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 11.2010
Članak:
Kontroling prodaje i informacije za bolje planiranje (1. dio)
Stranica:
52.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Jasmina Očko
Sažetak:

Planiranje je redoviti proces koji ponavljamo svake godine. Velika je opasnost ako je on samo dosadna rutina koja se zadovoljava manje-više formalno. Planiranje treba shvatiti kao priliku za dobar kvalitativan pomak, inače smo osuđeni stalno raditi iste pogreške. U ovom su članku o kontrolingu prodaje prikazane vrlo jednostavne i praktične metode analize prodajnih rezultata koje mogu (trebaju) biti temelj za kvalitetnije planiranje prodajnih rezultata u sljedećem razdoblju.

1. ABC analiza prodaje – jednostavnim i korisnim paretovim pravilom

2. Primjeri paretove analize

3. Prosječan nakup – jedan od osnovnih kontrolerskih podataka

4. Razlika u cijeni (RUC) – bitna informacija ili stroga poslovna tajna

5. Životni vijek proizvoda

6. Zaključak

Hashtags:
#Management, #Računovodstvo