Troškovi promidžbe i reprezentacije u svjetlu promijenjenog PDV-a

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 11.2010
Članak:
Troškovi promidžbe i reprezentacije u svjetlu promijenjenog PDV-a
Stranica:
26.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Šime GUZIĆ, dipl. oec. i ovl. rač.
Sažetak:

Promidžba tvrtke ili proizvoda odnosno usluge u javnosti nekog društva trošak je tekućeg razdoblja i porezno priznat izdatak. Troškovi promidžbe, međutim, ponekad nisu tako jednostavno odredivi kako se čini na prvi pogled, ponekad ih je teško razlikovati od reprezentacije i drugih darova. Reprezentacija je poslovni trošak koji u poreznom sustavu ima posebno mjesto s obzirom na mogućnost priznavanja. U ovom članku autor piše o raznim oblicima troškova promidžbe i reprezentacije i daje njihovu poreznu i knjigovodstvenu interpretaciju naglašavajući novosti koje se primjenjuju u 2010.

1. Troškovi promidžbe, reprezentacije i darovanja nisu ograničeni propisima

2. Troškovi promidžbe

3. Reprezentacija

4. Darovi

5. Sponzorstva

6. Zaključak

Hashtags:
#Dobitak, #ObrazacPD, #PDV, #Porezi, #Porezi, #Računovodstvo