Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 11.2010 |
Članak: |
Troškovi promidžbe i reprezentacije u svjetlu promijenjenog PDV-a |
Stranica: |
26. |
Autor/i: |
Autor: Mr. sc. Šime GUZIĆ, dipl. oec. i ovl. rač. |
Sažetak: |
Promidžba tvrtke ili proizvoda odnosno usluge u javnosti nekog društva trošak je tekućeg razdoblja i porezno priznat izdatak. Troškovi promidžbe, međutim, ponekad nisu tako jednostavno odredivi kako se čini na prvi pogled, ponekad ih je teško razlikovati od reprezentacije i drugih darova. Reprezentacija je poslovni trošak koji u poreznom sustavu ima posebno mjesto s obzirom na mogućnost priznavanja. U ovom članku autor piše o raznim oblicima troškova promidžbe i reprezentacije i daje njihovu poreznu i knjigovodstvenu interpretaciju naglašavajući novosti koje se primjenjuju u 2010. 1. Troškovi promidžbe, reprezentacije i darovanja nisu ograničeni propisima 2. Troškovi promidžbe 3. Reprezentacija 4. Darovi 5. Sponzorstva 6. Zaključak |
Hashtags: |
#Dobitak, #ObrazacPD, #PDV, #Porezi, #Porezi, #Računovodstvo |