Primjena Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja u prodajnim politikama

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 10.2010
Članak:
Primjena Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja u prodajnim politikama
Stranica:
145.
Autor/i:
Autori: Dr. sc. Dario Dunković
Slaven POSAVAC, dipl. oec. i ovl. int. rev.
Sažetak:

Novi Zakon o zaštiti tržišnog natjecanja (Nar. nov., br. 79/09., dalje: Zakon) stupio je na snagu 1. listopada ove godine. Riječ je o početku primjene Zakona koji je izglasan još sredinom prošle godine, ali je imao odgođenu primjenu zbog potrebnog vremena za prilagodbu svih aktera obuhvaćenih ovim zakonom. U članku ćemo objasniti neke bitne novosti koje će povećati djelotvornost ukupnog sustava zaštite tržišnog natjecanja. Poslovni subjekti koji već jesu ili tek planiraju sklopiti ugovore o poslovnoj suradnji i osnutku zajedničkog društva, s domaćim ili sa stranim partnerima, moraju biti upoznati i pridržavati se pravila igre koja propisuje Zakon.

1. Priroda obuhvata zakona

2. Zabranjeni sporazumi

3. Vladajući položaj

4. Koncentracija poduzetnika

5. Usklađivanje prodajnih politika

6. Zaključno

Hashtags:
#TržišteIPropisi