Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 10.2010 |
Članak: |
Primjena Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja u prodajnim politikama |
Stranica: |
145. |
Autor/i: |
Autori: Dr. sc. Dario Dunković Slaven POSAVAC, dipl. oec. i ovl. int. rev. |
Sažetak: |
Novi Zakon o zaštiti tržišnog natjecanja (Nar. nov., br. 79/09., dalje: Zakon) stupio je na snagu 1. listopada ove godine. Riječ je o početku primjene Zakona koji je izglasan još sredinom prošle godine, ali je imao odgođenu primjenu zbog potrebnog vremena za prilagodbu svih aktera obuhvaćenih ovim zakonom. U članku ćemo objasniti neke bitne novosti koje će povećati djelotvornost ukupnog sustava zaštite tržišnog natjecanja. Poslovni subjekti koji već jesu ili tek planiraju sklopiti ugovore o poslovnoj suradnji i osnutku zajedničkog društva, s domaćim ili sa stranim partnerima, moraju biti upoznati i pridržavati se pravila igre koja propisuje Zakon. 1. Priroda obuhvata zakona 2. Zabranjeni sporazumi 3. Vladajući položaj 4. Koncentracija poduzetnika 5. Usklađivanje prodajnih politika 6. Zaključno |
Hashtags: |
#TržišteIPropisi |