Planiranje poslovanja malih i srednjih poduzeća za 2011.

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 10.2010
Članak:
Planiranje poslovanja malih i srednjih poduzeća za 2011.
Stranica:
100.
Autor/i:
Autor: Andreja ŠVIGIR, dipl. oec. i ovl. rev.
Sažetak:

Planiranje nameće razmišljanje o poslovanju, traži rješenja, potiče kreativnost. Ono stvara uvjete za trajno ostvarenje uspjeha te daje mogućnost spoznaje rizika, otkrivanja prilika i prijetnji iz okoline. Planiranje je proces promišljanja i kombiniranja operativnih i taktičnih ciljeva sa strategijom, predmet stalnog promatranja i usklađivanja. Sama izrada planova za sljedeću poslovnu godinu tek je jedan korak u nezaustavljivom kružnom ciklusu pojedinih faza planiranja. Iako poduzeća proces planiranja u pravilu započinju u zadnjem kvartalu tekuće poslovne godine, proces planiranja zapravo nikad ne staje, već se kontinuirano osmišljava i provodi. Detaljnije o tome u nastavku članka.

1. Strateško, taktičko i operativno planiranje

2. Kako planirati proces planiranja?

3. Troškovi i kako se s njima nositi?

4. Umjesto zaključka – podsjetnik

Hashtags:
#Management, #PoslovneFinancije