Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 10.2010 |
Članak: |
Planiranje poslovanja malih i srednjih poduzeća za 2011. |
Stranica: |
100. |
Autor/i: |
Autor: Andreja ŠVIGIR, dipl. oec. i ovl. rev. |
Sažetak: |
Planiranje nameće razmišljanje o poslovanju, traži rješenja, potiče kreativnost. Ono stvara uvjete za trajno ostvarenje uspjeha te daje mogućnost spoznaje rizika, otkrivanja prilika i prijetnji iz okoline. Planiranje je proces promišljanja i kombiniranja operativnih i taktičnih ciljeva sa strategijom, predmet stalnog promatranja i usklađivanja. Sama izrada planova za sljedeću poslovnu godinu tek je jedan korak u nezaustavljivom kružnom ciklusu pojedinih faza planiranja. Iako poduzeća proces planiranja u pravilu započinju u zadnjem kvartalu tekuće poslovne godine, proces planiranja zapravo nikad ne staje, već se kontinuirano osmišljava i provodi. Detaljnije o tome u nastavku članka. 1. Strateško, taktičko i operativno planiranje 2. Kako planirati proces planiranja? 3. Troškovi i kako se s njima nositi? 4. Umjesto zaključka – podsjetnik |
Hashtags: |
#Management, #PoslovneFinancije |