Kako unaprijediti upravljanje troškovima u poslovanju

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 8.2010
Članak:
Kako unaprijediti upravljanje troškovima u poslovanju
Stranica:
92.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Dario Dunković
Sažetak:

Računovodstvo nije samo sebi svrha, nego je jedan od alata koji pomaže u postizanju poslovnog uspjeha i ispunjavanju zahtjeva prema poreznim vlastima u skladu s tim uspjehom. Ne postoji nešto što se može nazvati dobrim ili lošim računovodstvom, nego se računovodstvene metode trebaju ocijeniti prema tome koliko uspješno doprinose postizanju poslovnog uspjeha. Ono treba konzistentno povezati sve elemente bitne za poslovni uspjeh i treba imati veliku ulogu u postavljanju i ostvarivanju zadanih strateških ciljeva. Ova posljednja uloga čini strateški zaokret za računovodstvenu struku. U članku se to prikazuje u području menadžerskog upravljanja troškovima.

1. Uvod

2. Strateško menadžersko računovodstvo

3. Osnovno o ABC troškovnoj metodi

4. Što potiče nastajanje troškova?

5. Koristi od ABC metode

6. Bitni čimbenici za primjenu ABC metode

7. Identifikacija troškovnih središta (poolova) i kalkulacija stopa

8. Nova – vremenska ABC metoda

9. Praktičnost vremenske ABC metode

10. Zaključak

Hashtags:
#Management, #PoslovneFinancije