Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 5.2010 |
Članak: |
Procjena vrijednosti poduzeća i poslovnih rezultata |
Stranica: |
67. |
Autor/i: |
Autor: Nikola CVJETKOVIĆ, dipl. oec. |
Sažetak: |
U današnjem se poslovanju pred poduzeća kao glavni cilj postavlja maksimiziranje vrijednosti za sve njihove ulagače. Budući da poslovanje obilježava složeno i neizvjesno okruženje, pri određenju tog cilja kao primarnog cilja poslovanja polazi se od pretpostavke da će poduzeće uspjeti u maksimiziranju vrijednosti samo ako u dugom roku osigurava zadovoljstvo kupaca, pouzdanost proizvoda, kvalitetne odnose s dobavljačima i zajmodavcima te sve ono što od njega očekuju zaposlenici, lokalna zajednica ili država. Uspostava sustava praćenja poslovnih rezultata omogućit će razvoj svijesti o stvaranju vrijednosti unutar poduzeća i mogućnosti upravljanja poduzećem kako bi ono maksimiziralo svoju vrijednost. 1. Odabir mjere za praćenje poslovnog rezultata 2. EVA i stvaranje vrijednosti 3. Value Based Management koncept |
Hashtags: |
#PoslovneFinancije |