Utvrđivanje cijena u trgovini na veliko i malo

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2009
Članak:
Utvrđivanje cijena u trgovini na veliko i malo
Stranica:
19.
Autor/i:
Autor: Jasna VUK, dipl. oec. i ovl. rač.
Sažetak:
Cijena je mjera vrijednosti roba i usluga. Ona je složena od više komponenata, a njezin cilj za trgovca je postizanje dobitka kao razlike između uloženih sredstava (nabavna vrijednost) i postignute vrijednosti na tržištu (prodajna vrijednost). Budući da se roba, koja je predmet trgovine na veliko i malo, zaprima na skladište (zaliha trgovačke robe) ili prodavaonicu, treba znati što se može uključiti u vrijednost zaliha, a što ne. Bitno je i poznavati porezna pravila koja nalažu obračun posebnih poreza pri prodaji pojedinih specifičnih vrsta roba.1. Uvod2. Utvrđivanje cijena u trgovini na veliko3. Utvrđivanje cijena u trgovini na malo4. Zaključak
Hashtags:
#Računovodstvo, #RačunovodstvoTrgovine