RRIF-OV NEWSLETTER
Prijava

Sažetak:

Darovanja kao uobičajeni trošak trgovačkih društava uobičajeno se vežu za prigode Božića i drugih blagdana pa je to povod za razmatranje poreznog i računovodstvenog statusa takvih troškova. Promidžba i reprezentacija su troškovi koji se pojavljuju tijekom svakog mjeseca, ali se krajem godine analizira učinjeno i slažu se planovi za sljedeću godinu pa je prigoda revidirati pojedine aktivnosti koji uzrokuju te troškove. U ovom članku obrađujemo i dajemo pregled propisanih normi o darovanjima, promidžbi, reprezentaciji i njihovu iskazivanju u poreznim prijavama i financijskim izvješćima za 2008. godinu.

  1. Uvod
  2. Promidžba ili reprezentacija
  3. Promocija tvrtke, dobara i usluga
  4. Reprezentacija
  5. Sponzoriranje i darovanje posebnih djelatnosti

Da biste vidjeli cijeli članak morate se pretplatiti na rrif!

Pretplatnik
Hrvatski računovodstveni sustav HSFI, MRS, MSFI i Tumačenja (1)