Prodaja dobara i pružanje usluga na otvorenom prostoru (II. dio)

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 10.2008
Članak:
Prodaja dobara i pružanje usluga na otvorenom prostoru (II. dio)
Stranica:
160.
Autor/i:
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur.
Sažetak:
U časopisu RRiF, br. 8/08. pisali smo općenito o oblicima prodaje dobara i pružanja ugostiteljskih i turističkih usluga na otvorenim prostorima, općim i posebnim uvjetima pod kojima se takva prodaja odnosno pružanje usluga može obavljati, a u ovom broju pišemo o dodatnim uvjetima i načinu prodaje svakog od dopuštenih oblika prodaje, odnosno pružanja usluge, kao i obveze kojih se prodavatelji odnosno pružatelji usluga pri tom trebaju pridržavati. U međuvremenu, stupio je na snagu novi Zakon o trgovini (Nar. nov., br. 87/08.) prema kojem više udruge ne mogu obavljati trgovinu odnosno nije navedeno u čl. 5. da je mogu obavljati. Proizvođači poljoprivrednog sadnog materijala mogu obavljati samo prodaju sadnica ukrasnog bilja i povrća, njihovu proizvodnju ne upisuju u upisnike dobavljača poljoprivrednog sadnog materijala, ali ako su fizičke osobe (građani), moraju biti upisani u upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstva. Za prodaju šumskih sporednih proizvoda potreban je upis u Upisnik šumoposjednika. Više o novostima glede novog Zakona možete pročitati u prilogu časopisa RRiF, br. 9/08., a u nastavku se upućuje na odredbe koje se odnose na stari i novi Zakon i Uredbu o izmjeni i dopuni Zakona o trgovini (Nar. nov., br. 96/08.).
  1. Uvod
  2. Uvjeti i način pojedinih oblika prodaje dobara na otvorenom
  3. Uvjeti i način pružanja ugostiteljskih usluga na otvorenom
  4. Uvjeti i način pružanja usluga u turizmu na otvorenom
  5. Zaključak
Hashtags:
#TržišteIPropisi