Predračuni, radni nalozi, kamate na predujmove, zamjena proizvoda i sniženja prema Zakonu o zaštiti potrošača

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 7.2008
Članak:
Predračuni, radni nalozi, kamate na predujmove, zamjena proizvoda i sniženja prema Zakonu o zaštiti potrošača
Stranica:
47.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Katarina HORVAT JURJEC, dipl. oec. i ovl. rač.
Sažetak:
Zakonom o zaštiti potrošača uređena su prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga, ali i obveze poduzetnika prema potrošačima pri prodaji istih.            Poduzetnici koji pružaju usluge popravka dobara obvezni su u određenim slučajevima izdati predračun i radni nalog. Ako od građana prime predujam nakon kojega po proteku određenog vremena slijedi prodaja proizvoda odnosno usluge, treba obračunati i isplatiti kamate. Što treba napraviti i što evidentirati u knjigovodstvu kada je riječ o zamjeni  proizvoda u jamstvenom roku ili uslijed materijalnih nedostataka, te o čemu treba voditi  brigu pri sniženju i rasprodaji proizvoda sadržaj je ovoga članka.
Hashtags:
#Računovodstvo

Povezani sadržaj:
rrif - 11.2009, str. 59
Računovodstva u ustanovama