Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 1.2008 |
Članak: |
Planiranje poslovanja kao stvaranje željene budućnosti |
Stranica: |
170. |
Autor/i: |
Autor: Jasmina OČKO, dipl. oec. |
Sažetak: |
Planiranje poslovanja jedna je od redovitih zadaća tvrtke na svim razinama. Razlikujemo strateško, taktično i operativno planiranje, čije je osnovno obilježje da moraju biti čvrsto sinergijski povezana. Strateško i taktično planiranje spada u zadaću visokoga i višeg menadžmenta (u suradnji s kontrolingom) kojem je upravo jedna od glavnih uloga stvaranje vizije i strategije pomoću koje se ta vizija pretvara u stvarnost. Postavljena strategija mora se prenositi na niže razine menadžmenta te dalje na cijelo društvo. U praksi se, nažalost, često događa da sve tri razine planiranja nisu dovoljno (ili nikako) aktivno povezane, već sve ostaje samo "na riječima". Često društva nisu u potpunosti sigurna kako tu vezu jasno definirati.
|
Hashtags: |
#Management, #PoslovneFinancije |