Planiranje poslovanja kao stvaranje željene budućnosti

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 1.2008
Članak:
Planiranje poslovanja kao stvaranje željene budućnosti
Stranica:
170.
Autor/i:
Autor: Jasmina OČKO, dipl. oec.
Sažetak:
Planiranje poslovanja jedna je od redovitih zadaća tvrtke na svim razinama. Razlikujemo strateško, taktično i operativno planiranje, čije je osnovno obilježje da moraju biti čvrsto sinergijski povezana. Strateško i taktično planiranje spada u zadaću visokoga i višeg menadžmenta (u suradnji s kontrolingom) kojem je upravo jedna od glavnih uloga stvaranje vizije i strategije pomoću koje se ta vizija pretvara u stvarnost. Postavljena strategija mora se prenositi na niže razine menadžmenta te dalje na cijelo društvo. U praksi se, nažalost, često događa da sve tri razine planiranja nisu dovoljno (ili nikako) aktivno povezane, već sve ostaje samo "na riječima". Često društva nisu u potpunosti sigurna kako tu vezu jasno definirati.
  1. Nužnost sinergije strateškog, taktičkog i operativnog planiranja
  2. Operativno planiranje
  3. Metode i načni planiranja
  4. Zaključak
Hashtags:
#Management, #PoslovneFinancije

Povezani sadržaj: