Računovodstvo dodatnih troškova

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 8.2007
Članak:
Računovodstvo dodatnih troškova
Stranica:
52.
Autor/i:
Autor: Prof. dr. sc. Marko HOČEVAR
Sažetak:
Poslovodstvo poduzeća može koristiti informacije o dodatnim troškovima (kao i o dodatnim prihodima) za analiziranje i rješavanje onih problema koji se odnose na relativno kratko razdoblje. Ti se problemi često nazivaju i problemi alternativnog izbora, budući da upravitelj mora između brojnih mogućnosti djelovanja izabrati onu koja će za poduzeće biti najpovoljnija. Uloga onih koji oblikuju informacije u procesu menadžerskog odlučivanja vrlo je bitna, iako oni u načelu ne donose odluke. Njihova uloga u procesu odlučivanja je osiguravanje odgovarajućih informacija za odlučivanje. Stoga se računovodstvene informacije o dodatnim troškovima i prihodima nazivaju i relevantne informacije, budući da odgovaraju na pitanje što će se promijeniti u poslovanju ako poduzeće donese neku odluku.
  1. Definiranje dodatnih troškova i prihoda
  2. Izbor između različitih inačica djelovanja
  3. Informacije za rješavanje različitih poslovnih problema
  4. Zaključak
Hashtags:
#Management

Povezani sadržaj:
rrif - 9.2020, str. 192
Menadžment za budućnost