Carinjenja poštanskih pošiljaka iz inozemstva

Datum: 08.01.2009, Četvrtak
Klasa: 413-01/08-01/586
Davatelj: Carinska uprava

U vezi vaših pitanja o načinu carinjenja robe koja je u poštanskim pošiljkama prispjela primateljima u RH a koji su istu kupili putem interneta u inozemstvu što je danas vrlo rašireni način nabavke robe i gdje se žale na visinu davanja i uključenje poštarine u osnovicu za obračun dajemo sljedeća pojašnjenja Sva roba koja iz inozemstva dolazi u poštanskim pošiljkama podliježe carinskom nadzoru te postupku carinjenja neovisno tko je primatelj i da li je naplatna ili besplatna No samo u slučaju primanja robe nekomercijalnoga karaktera dakle za osobne potrebe koju fizičke osobe iz inozemstva besplatno šalju fizičkim osobama u Republici Hrvatskoj vrijednosti pošiljke do maksimalno 300 kuna primjenjuje se oslobođenje od plaćanja carine i poreza na dodanu vrijednost Ovo naglašavamo jer je u carinskoj praksi vrlo česti slučaj netočnog poistovjećivanja mogućnosti oslobođenja od plaćanja uvoznih davanja u poštanskom prometu s oslobođenjem u putničkom prometu Naime u putničkom prometu propisan je identični vrijednosni limit oslobođenja od 300 kuna ali tu nije postavljen uvjet da roba mora biti primljena kao poklon od fizičke osobe u inozemstvu već se pravo odnosi i na robu koja je kupljena u trgovinama Stoga naglašavamo kako u poštanskom prometu ...



Da bi ste vidjeli mišljenje/stajalište trebate se pretplatiti na PiP



Ako ste pretplatnik upišite svoje korisničko ime i zaporku


Povratak na mišljenja