Financijsko planiranje u trgovini

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 3.2017
Članak:
Financijsko planiranje u trgovini
Stranica:
166.
Autor/i:
Autor: Doc. dr. sc. Dario DUNKOVIĆ
Sažetak:

      Trgovci nerijetko zanemaruju planiranje i potiskuju rezultate planiranja, a posebno kada osjete da na tržištu vladaju brze promjene u kojima je teško prognozirati. U ovome članku ponudit će se neki prijedlozi trgovcima i trgovinskom menadžmentu koji mogu biti korisni u financijskom planiranju, koristeći pokazatelj povrata na imovinu (ROA) koji uključuje na ravnomjeran način dva smjera performansi, a to su profitabilnost i produktivnost imovine. U članku se prikazuju i neki praktični primjeri projekcija korisni za maloprodaju.

1. Uvod
2. Konkurentnost u trgovini
3. Financijski ciljevi u planiranju
4. Planiranje širenja
5. Bottom-Up i Top-Down pristupi planiranju
6. Odgovornost za plan i izvršenje plana
7. Prijedlozi mjera za planiranje performansi trgovaca
8. Zaključak

Hashtags:
#PoslovneFinancije