Način isticanja cijena u trgovini, uslužnim djelatnostima i ugostiteljstvu

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 10.2011
Članak:
Način isticanja cijena u trgovini, uslužnim djelatnostima i ugostiteljstvu
Stranica:
155.
Autor/i:
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur.
Sažetak:

Trgovci su obvezni jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti svotu utvrđene maloprodajne cijene i cijene za jedinicu mjere proizvoda ili usluge koje pružaju potrošačima. Kada je trgovac obvezan, a kada nije, te na koji je način dužan isticati cijene, propisano je odredbama Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07., 125/07., 79/07. i 89/09., dalje: ZoZP) i Pravilnika o načinu isticanja maloprodajne cijene i cijene za jedinicu mjere proizvoda i usluga (Nar. nov., br. 52/10. i 86/10., dalje: Pravilnik). Posebnim propisima kojima se uređuje djelatnost ugostiteljstva određena je obveza i način isticanja cijena ugostiteljskih usluga. O obvezi i načinu isticanja cijena proizvoda i usluga u području trgovine i uslužnih djelatnosti i ugostiteljstvu, pišemo u nastavku ovog članka.

1. Uvod
2. Općenito o obvezi i načnu isticanja cijena proizvoda i usluga
3. Isticanje cijena u trgovini
4. Način isticanja cijena u uslužnim djelatnostima
5. Isticanje cijena u području ugostiteljstva
6. Zaključak

Hashtags:
#TržišteIPropisi